رفتن به محتوای اصلی
x

اورژانس

نام ونام خانوادگی : خانم پروین حاتمی

سمت  :  سرپرستار

تحصيلات  : کارشناس پرستاری

مسير دستيابی واحد  :  ورودی مرکز

تلفن محل كار  :  37421011  داخلی 2294

 

شرح وظایف مسئول بخش اورژانس

  1. بررسی وضعیت موجود بخش به منظور تعیین مشکلات مرتبط با  ارایه ی مراقبت و کیفیت آن؛  بر اساس استانداردهای کشوری
  2. نظارت، کنترل و ارزشیابی مستمر رفتار شغلی  و عملکرد کادر پرستاری تحت سرپرستی از طریق: بررسی رضایتمندی بیمار و همکاران در خصوص رعایت مقررات اداری ، ضوابط کاری و اخلاقی و نظایر آن
  3. ثبت و گزارش کلیه امور واحدهای مربوطه به مسئولین ذیریط(حوادث و وقایع غیر مترقبه، کمبودها ، نقایص و نیازها و نظایر آن)
  4. ارایه پیشنهاد  به مدیر پرستاری در مورد نیازها و اولویت بندی آنها جهت اجرای برنامه های بهبود و عملیاتی
  5. همکاری با مدیر خدمات پرستاری و مدیریت اطلاعات سلامت درتنظیم و تدوین شاخص های عملکردی اورژانس
  6. همکاری در تعیین خط مشی و دستورالعمل ها ی زیر محور مراقبت های حاد و اورژانس و نظارت در اجرای آن در راستای اهداف کلی
  7. شرکت در کلیه جلسات کمیته ها و تعاملات بین بخشی طبق برنامه ریزی ها
  8. پاسخگویی به مراجع مختلف در رابطه با بخش  باتوجه به اختیارات و مسئولیت ها
  9. بکارگیری نرم افزار های ابلاغی توسط وزارت متبوع  و نظارت بر ثبت صحیح اطلاعات در سیستم های مورد استفاده
  10. تنظیم برنامه کاری کارکنان تحت نظارت در شیفت های مختلف و کنترل حضور و غیاب آنان
  11. مشارکت فعال در تحویل و تحول بیماران و بخش و پیگیری رفع نواقص موجود
  12. مشارکت در برنامه های ارزیابی بیمارستان نظیر اعتباربخشی
  13. برآورد و محاسبه تعدادنیروی انسانی مورد نیاز و ارایه درخواست و پیشنهاد  به مدیر پرستاری
  14. آموزش ،برنامه ریزی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات پرستاری نیروهای جدیدالورود
  15. مشارکت دربرنامه های ابلاغی وزارت بهداشت و دانشگاه مربوطه از جمله: اعتباربخشی ، ایمنی بیمار، و طرح مبتنی بر عملکرد،  Case Method و برنامه های آتی
  16. انجام مراقبت های پرستاری در مواقع اورژانس

مسئولیت ها:

  1. شرکت در جلسات بیمارستان با صلاحدید مدیر پرستاری و بر اساس فراخوان ها
  2. مداخله و تامین شرایط مناسب در زمان بروز فوریت ها (تامین نیروی انسانی ، تجهیزات ،امکانات و نظایر آن)
  3. هدایت مستمرکارکنان پرستاری درجهت ارتقاء سطح کیفی و مراقبت های پرستاری در واحد مربوطه
  4. همکاری و مشارکت درارزشیابی برنامه های آموزشی و کیفیت ارایه خدمات پرستاری
  5. کنترل و نظارت مستمربرچگونگی مصرف و نگهداری دستگاه ها و تجهیزات
  6. تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (کارکنان ،مددجویان ،محیط ونظایرآن) و اقدام جهت رفع آن
  7. ارایه ی راهنمایی های علمی-اداری و اخلاقی  لازم به کارکنان پرستاری و سایر کارکنان تحت سرپرستی
  8. هدایت کارکنان در انجام وظایف محوله
  9. رعایت قوانین و دستورالعمل های ابلاغی
  10. برقرای حسن تفاهم ،هماهنگی  و همکاری بین کارکنان واحد مربوطه و سایر واحدها