رفتن به محتوای اصلی
x

گزارش تصویری و خبری کارگاه آموزشی «از فرسودگی تا التیام»

به مناسبت هفته سلامت، کارگاه آموزشی «از فرسودگی تا التیام» با محوریت تکنیک‌های روان‌شناختی ، با حضور مدرس جناب آقای دکتر علی رضائی ،امروز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵ در سالن اجتماعات شهید یزدانی برگزار شد. ▫️ این کارگاه با هدف ایجاد حال بهتر،مدیریت استرس ،پیشگیری از فرسودگی شغلی و ارتقا سلامت روان ویژه تمام کارکنان با توجه به شرایط بحران تشکیل گردید.