گزارش تصویری و خبری کارگاه آموزشی «از فرسودگی تا التیام»
به مناسبت هفته سلامت، کارگاه آموزشی «از فرسودگی تا التیام» با محوریت تکنیکهای روانشناختی ، با حضور مدرس جناب آقای دکتر علی رضائی ،امروز دوشنبه ۲۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ در سالن اجتماعات شهید یزدانی برگزار شد.
این کارگاه با هدف ایجاد حال بهتر،مدیریت استرس ،پیشگیری از فرسودگی شغلی و ارتقا سلامت روان ویژه تمام کارکنان با توجه به شرایط بحران تشکیل گردید.