استقبال پرشور از «میز خدمت پایش سلامت» در بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان
به مناسبت هفته سلامت، دیروز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت، میز خدمت ویژهای با هدف ترویج «خودمراقبتی» برپا شد. ![]()
در این رویداد، مراجعین و پرسنل گرامی از خدمات رایگان شامل اندازهگیری فشار خون و قند خون بهرهمند شدند. همچنین تیم تخصصی با ارائه مشاورههای تغذیه، راهکارهای علمی مهمی را برای مدیریت و پیشگیری از دیابت و فشار خون ارائه کردند. ![]()
هدف اصلی ما از این اقدام، آگاهیبخشی زودهنگام بود تا با یک گام ساده، از بروز بحرانهای جدی سلامت پیشگیری کنیم.